Pages

Saturday, 16 March 2013

Creamy shawl

Tak właśnie nazwałam swoją pierwszą autorską i samodzielną od pierwszego metra włóczki chustę. A oto ona:
This is my first design of a triangle shawl:







Wymiary po zblokowaniu: 165 x 80cm. Jeżeli chusta przypadła którejś z Was do gustu tak bardzo, iż zechciałaby posiadać takową, to zachęcam do wykonania własnej:) Wszelkie wskazówki, krok po kroku  na Ravelry.
Final dimensions: 165 x 80 cm. If you would like knit your own Creamy shawl, you can find all directions on Ravelry.






24 comments:

  1. Jest przepiękna! Niech się schowają (z uszami!) te wszytskie cuda z Ravelry - Twój projekt zdetronizował je ze szczętem! Chyba wiem, na co zużyję mojego merynoska :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za te wszystkie komplementy:) jest mi niezwykle miło!

      Delete
  2. Gratuluję odwagi i konsekwencji. Mam trzy motki śliwki. Zaczęłam już coś, ale wcale mi się nie podoba!
    Pokażę ją Dziewczynom - może wydziergamy ją zbiorowo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam tak często- pruję i dziergam na zmianę, aż w końcu coś się spodoba. Z niecierpliwością czekam na info, czy zbiorowa inicjatywa dojdzie do skutku:) Pozdrawiam!

      Delete
  3. Piękna chusta,bardzo mi się Twój projekt podoba:)

    ReplyDelete
  4. Wspaniała chusta, delikatna jak mgiełka, albo lody waniliowe:)

    ReplyDelete
  5. Chusta jest cudna, elegancka i perfekcyjnie zblokowana. Mam ogromny szacunek dla twórców takich cudeniek, a jeszcze większy za chęć dzielenie się projektem. Dziękuję pięknie, jeśli mogę to skopiuję sobie opis, bo bardzo mi się ta chusta podoba i może uda mi się ją "wydłubać" :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za wszelkie komplementy:) Oczywiście, wyrażam zgodę na wydrukowanie sobie opisu i schematów- z przyczyn oczywistych dzierganie przed moniotrem jest niewygodne;) Ale proszę o nie rozpowszechnianie opisu i schematów lub ich części na innych stronach niż mój blog.
      A jak jednak uda się Creamy "wydłubać" to będzie mi niezwykle miło:) I z chęcią obejrzę rezultaty!

      Delete
  6. ja zadnej chusty jeszcze nie dziergalam, ale chcialabym i w planach mam zaczac od razu od jakiegos wlasnego pomyslu, ale nie wiem czy wypali nie majac w ogole doswiadczenia :))) ha,ha,ha.... Twoja jest rewelacyjna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ps. w jakim programie przygotowujesz te schematy?

      Delete
    2. Wcześniej sama rysowałam krateczki i te wszsytkie sombole w paincie. Ale że to zakrawa na masochizm, to się przerzuciłam na Knit Design Studio:)

      Delete
  7. Witaj!
    Piękna :-)
    Ja nie mam tyle samozaparcia by opracowywać schematy swoich prac mimo, że z każdym nowym projektem mam taki zamiar. Wiem ile czasu to potrzebuje i dlatego podziwiam Cię za opracowanie. Może pokuszę się o ten program, bo ja pracuję zazwyczaj w corelu i nieźle trzeba się namęczyć.
    Pozdrawiam
    Monika

    ReplyDelete
  8. Właśnie rozpoczęłam testowanie Twojej chusty, będzie to prezent dla mojej ukochanej mamy, mam nadzieję , że będę mogła szybko się nią Tobie pochwalić:) Dziękuję z wspaniale rozpisany wzór.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koniecznie daj znać, jak tylko będzie gotowa. Jestem strasznie ciekawa:)
      I bardzo mi miło, że chusta Ci przypadła do gustu. Mam jeszcze prośbę- jeżeli znajdziesz jakieś błędy albo niejasności w schematach, to będę wdzięczna ogromnie za info:)
      Pozdrawiam ciepło!

      Delete
    2. Kasiu, zapraszam na mojego bloga allshadesofblue78.blogspot.com , tam możesz zobaczyć swój projekt w zupełnie innej odsłonie. Z wzoru możesz być dumna, jest piękny. Pozdrawiam.

      Delete
  9. Śliczna jest. Gratuluję projektu i staranności wykonania. Chyba też się pokuszę o jej zrobienie :)
    A jakby co, to potem można ją pokazać na swoim blogu i na Ravelry, jednocześnie linkując do Ciebie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, że można. Proszę tylko o nierozpowszechnianie schematów, itd. Ale gotową chustą jak najbardziej chwalić się można:)
      Ja z resztą z wielką chęcią ją zobaczę.
      Pozdrawiam!

      Delete
  10. Piękna chusta mam ochotę spróbować ale nie wiem czy podołam. Zaczynamy od dołu czy od góry jak np. Haruni?
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Zauroczyla mnie Twoja chusta. Zrobilam juz wzor glowny, przechodze do ozdobnego brzegu. Mam nadzieje ze stworzysz cos rownie wspanialego, co bede mogla (z przyjemnoscia) zrobic :D
    Mam pytanie odnosnie blokowania, jak blokowalas te urocze "rozetki" na samym brzegu chusty, ze "leza" plasko? Pozdrawiam i zycze powodzenia w przyszlych przedsiewzieciach :D

    ReplyDelete
  12. Jestem zachwycona Twoją pracą. Ciągle "choruję" na coś w tym stylu, ale brak mi cierpliwości. Gratuluję!!!!

    ReplyDelete

Serdecznie dziękuję za Twój pozostawiony komentarz:)