Pages

Friday, 5 July 2013

Amaranthaceous

Niebywale przypadło mi do gustu projektowanie nowych wzorów. Ostatnio zajęcie to zajmuje większość mojego wolnego czasu, a im dłużej w nim siedzę, tym bardziej mnie ono pochłania. Owocem tejże pasji jest kolejna chusta, tym razem w soczystym amarancie (jeden z moich ulubieńszych kolorów). Chciałabym zaprezentować Wam zatem moją drugą chustę, Amaranthaceous:
Creating new designs appealed to me a lot. That activity takes recently most of my time, and the more time I spend on designing, the more I'm in. My last creation is another triangle shawl, this time color amaranth (that's one of my favourite colors). So I would like to present my second shawl, Amaranthaceous: 







6 comments:

  1. Piękna chusta :-)
    Rewelacyjną zabawę wymyśliłaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miło mi niezwykle:) Dziękuję za odwiedziny!

      Delete
  2. I simply love your shawl (wrap), the intricate lace detail is absolutely beautiful, not to mention the wonderful fuchsia color of the yarn!!! LOVE, love, love it!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm very glad that you like it:) and thank you for your visit.

      Delete
  3. bardzo ładny układ wzorków, piękny kolor i piękne wykonanie!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo lubię takie energetyczne kolory. Dziękuję serdecznie za te ciepłe słowa! Jest mi niezwykle miło.

      Delete

Serdecznie dziękuję za Twój pozostawiony komentarz:)